مدیر مارکتـینگ آریا دیزل مطرح کرد: برند ما با هدف جلب رضایت مشتری، در امر خدمات پس ازفروش و ارائه قطعات اصلی فعالیت چشم گیری در سطح کشور دارد و به مشتریان خود از بابت کیفیت و گارانتی محصولات اطمینان میدهد. آریا دیزل در این نمایشگاه از دو ون برقی جدیدرونمایی کرد و اولین گام اهداف این شرکت ورادات خودرو های برقی است

وحید مدیسا در گفتگو با خبرنگار اقتصاد پویا مطرح کرد: شرکت آریا دیزل با توجه به دو دهه فعالیت در حوزه تولید و واردات ماشین های سنگین ونیمه سنگین مانند برند رنو تراکس و کاما در ایران، اصولا در نمایشگاه های اصلی کشور شرکت میکند و حضور در اینگونه نمایشگاه ها از سیاست های این شرکت است.

وی افزود: شرکت آریا دیزل در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، از دو ون برقی خود با برند کاما رونمایی که این ون های برقی در دو بخش مسافری و باری معرفی شد؛ این ون ها در شش ماه آینده به مرحله تولید خواهد رسید و با همکاری مسئولین و سازمان های مرتبط با این امر به ناوگان حمل ونقل کشور ملحق میشود.

مدیسا با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه برای بازدید در این نمایشگاه حضور داشتند عنوان کرد: ما اصولا با توجه به سابقه قوی در این حوزه ، دقدقه مردم را ارائه خدمات پس از فروش تشخیص دادیم که البته شایان ذکر است آریا دیزل در ۲۶ استان به علاوه تهران در سطح کشور نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش را ارائه میدهد.

اوادامه داد: یکی دیگر از دقدقه های مردم تهیه و استفاده قطعات اصلی به خصوص برای خودرو های تجاری و صنعتی است زیرا که به وضوح وجود قطعات تقلبی در بازار به چشم می‌آید اما ما اینجا اعلام میکنیم که شرکت آریا دیزل وارد کننده قطعات اورجینال ماشین های سنگین به صورت انحصاری در ایران است و مشتریان ما در هنگام خرید و استفاده از این قطعات از بابت کیفیت اطمینان داشته باشند زیرا که ما پس از نصب قطعات روی خودروی افراد تا ۶ ماه آن را گارانتی میکنیم وهمیشه در تمام نمایندگی های کشور پاسخگو هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به سیاست های دولت اولین گام ما در برنامه های آینده این شرکت واردات خودرو های برقی بوده که ما با اشاره به موضوع کمک به حل مشکل آلودگی هوا، هم در بخش مسافری توانستیم به این حاصل دست پیدا کنیم وهم در بخش باری توانستیم ون های باری را وارد کنیم که تا وزن یک و نیم تن قابلیت جا به جایی بار را دارند و بهترین مشتری ما شرکت هایی مانند: تی پاکس ، پست و دیجی کالا هستند. حتی ما این امکان را هم فراهم کردیم که با مجموعه هایی مانند هتل ها و فرودگاه همکاری داشته باشیم.

مدیر مارکتینگ آریا دیزل در آخر از برگزار کنندگان مجموعه و دست اندرکاران اطلاع رسانی این نمایشگاه کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد.

  • نویسنده : علی محمدی