وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه منیری، یک مجموعه کم‌نظیرِ فراملی و بین‌المللی است ۲۰ میلیارد تومان برای سیستم سرمایشیِ ورزشگاه منیری جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار می گیرد
به گزارش هویدا آنلاین،  وزیر ورزش و جوانان، ظهر امروز، در آیین افتتاحیه مجتمع بزرگ فرهنگی، علمی و ورزشی طوبی(منیری) لارستان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که این افتخار را پیدا کردم که در جمع مردم شریف و عزیز شهرستان لارستان، به ویژه جامعه ورزشی حضور پیدا کنم که از همه دست‌اندرکاران و تلاشگران این خطه تشکر و قدردانی می‌کنم.
کیومرث هاشمی افزود: ورزشگاه منیری یکی از مجموعه‌هایِ کم‌نظیرِ ورزشیِ جموری اسلامی است که در این منطقه توسط “مرحوم حاج ناصر منیری” نیک‌اندیش این خطه احداث شده است و امروز این افتخار را داشتم که در جمع خانواده این مرحوم حضور پیدا کنم.
وی با بیان اینکه مجتمع طوبی لارستان، یک مجموعه فراملی و بین‌المللی است که می‌تواند میزبان بازی‌های بین‌المللی باشد؛ تصریح کرد: ما نباید نگاه‌مان محدود به شهرستان و استان باشد، بلکه باید از ظرفیت این مجموعه خوبِ بین‌المللی در سطوح بازی‌های ملی، به ویژه در رشته‌های سالنی استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان اذعان داشت: من جهت عرض سلام و خداقوت به مردم لارستان بزرگ، خیرین و خانواده و ورثه مرحوم حاج ناصر منیری که این کار بزرگ را انجام داده اند، به اینجا آمدم، چرا که ورزشگاه منیری یک مجموعه بین‌المللی است و باید مورد توجه قرار گیرد.
هاشمی بیان کرد: با هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم تیم ملی فوتسال ایران و تیم ملی فوتسال روسیه قرار است ۲۷ و ۲۸ آذرماه در ایران اردو بزنند و قرار است ما میزبانی را به شهرستان لارستان بدهیم تا بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در اینجا برگزار شود و از نزدیک ببینند خیرین عزیز ما چه خدماتی را در این منطقه و شهرستان انجام می‌دهند، این خدمات باید دیده شود و ما باید دست خیرین را ببوسیم.
وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که مجموعه خیرین کشور را به سمت ساخت ورزشگاه و اماکن و سالن‌های ورزشی سوق دهیم، چرا که این کار می‌تواند به توسعه ورزش در بخش‌های مختلف کمک کند.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مجموعه منیری، علاوه بر بخش ورزشی، امکانات تفریحی و رفاهی نیز دارد، سه سالن سینمایی دارد که اگر اردوی تیم ملی یا یک رویداد ملی و بین‌المللی در اینجا برگزار شود می‌توان در کنار فعالیت‌های ورزشی، از امکانات رفاهی همچون سینما، استخر و… نیز استفاده کنند.
هاشمی به خانواده بزرگ منیری و مردم لارستان به خاطر این مجموعه بزرگ خیرساز تبریک گفت و اضافه کرد: امیدواریم ما مسئولان قدردان و دست‌بوس خیرین عزیز باشیم. وی در پایان این را هم گفت که در این سفر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای سیستم سرمایشی مجتمع بزرگ طوبی( منیری) لارستان جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و من پیگیر هستم این مهم هرچه سریعتر اجرایی شود.